Přišla Vám poškozená zásilka?

Přišla Vám poškozená zásilka?

Ačkoliv se snažíme zabalit každou zásilku, jak nejlépe umíme, občas se neohleduplným zacházením dopravců může stát, že dojde k poškození zásilky včetně jejího obsahu. Pokud je Vám takto poškozená zásilka doručena, níže najdete informace, jak v tomto případě postupovat.

Obal zásilky je na první pohled poškozený

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte právo ho nepřebírat. Můžete ho ale také přijmout a ihned sepsat s kurýrem Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k poškození obsahu zásilky. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktovat s číslem objednávky (info@krmiva-pucalka.cz nebo tel. 602 335 885). V nejbližší možné době Vám zašleme nové zboží a reklamaci s dopravcem vyřešíme sami.

Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je ale poškozené

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený až po jeho rozbalení, zásilku (obsah, obal, výplňové materiály) nafoťte a opět nic nevyhazujte. Aby byla reklamace dopravcem uznána, poškozená zásilka musí být správně nafocena. Zde najdete návod, jak zásilku správně nafotit.

Nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí musíte reklamaci nahlásit buď prostřednictvím emailu, nebo po telefonu (info@krmiva-pucalka.cz nebo tel. 602 335 885).

Zároveň Vás žádáme, abyste ponechali zboží v původním obalu a nesnažili se zboží jakkoliv opravovat. Na základě řádného nahlášení u přepravní služby a poskytnutí součinnosti (původního obalu, popř. zaslání fotografií), nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my vám můžeme obratem zaslat nový bezvadný kus.

V srovnávači máte 0 produktů

Zobrazit porovnaní
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.