Vážení zákazníci, vzhledem k aktuální situaci vás prosíme, abyste při placení objednávky upřednostili platbu předem na účet nebo online. Na prodejnách preferujeme platby kartou. Děkujeme za spolupráci.

VEŠKERÉ ZBOŽÍ MÁME SKLADEM A I PŘES VELKÝ NÁRŮST OBJEDNÁVEK EXPEDUJEME ZBOŽÍ IHNED.

Přišla Vám poškozená zásilka?

Přišla Vám poškozená zásilka?

Ačkoliv se snažíme zabalit každou zásilku, jak nejlépe umíme, občas se neohleduplným zacházením dopravců může stát, že dojde k poškození zásilky včetně jejího obsahu. Pokud je Vám takto poškozená zásilka doručena, níže najdete informace, jak v tomto případě postupovat.

Obal zásilky je na první pohled poškozený

V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte právo ho nepřebírat. Můžete ho ale také přijmout a ihned sepsat s kurýrem Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa) a zkontrolovat, zda nedošlo k poškození obsahu zásilky. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktovat s číslem objednávky (info@krmiva-pucalka.cz nebo tel. 602 335 885). V nejbližší možné době Vám zašleme nové zboží a reklamaci s dopravcem vyřešíme sami.

Obal zásilky je v pořádku, zboží uvnitř je ale poškozené

Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený až po jeho rozbalení, zásilku (obsah, obal, výplňové materiály) nafoťte a opět nic nevyhazujte. Aby byla reklamace dopravcem uznána, poškozená zásilka musí být správně nafocena. Zde najdete návod, jak zásilku správně nafotit.

Nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí musíte reklamaci nahlásit buď prostřednictvím emailu, nebo po telefonu (info@krmiva-pucalka.cz nebo tel. 602 335 885).

Zároveň Vás žádáme, abyste ponechali zboží v původním obalu a nesnažili se zboží jakkoliv opravovat. Na základě řádného nahlášení u přepravní služby a poskytnutí součinnosti (původního obalu, popř. zaslání fotografií), nám přepravce může uznat škodu vzniklou při přepravě a my vám můžeme obratem zaslat nový bezvadný kus.

V srovnávači máte 0 produktů

Zobrazit porovnaní
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.